علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

آزمون جامع(فراگیر)

قرار است آزمونی بگیرند که از قول آقای کریامی به این شرحه:

ابوووووووووووووووووووووووجهههههههههههههههههههههل

14 اردیبهشت آزمون دارید

همه سوووالاشم من میدم

دینی ، جغرافی، هندسه ، عربی ، ریاضی، فیزیک و ...

نظراتتون رو با حفظ احترام بگید

نظرات 3 + ارسال نظر
lol دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 12:29

پارسال (سال اول ) که شرایط مساوی و عادلانه بود. نمرات ریاضی تجربی ها قابل دیدن بود . امسال اگه فکر کردی شرایط ها برابر ه خیلی اشتباه فکر کردی. :) بله. معلومه که مدرسه باید رو ریاضی بیشتر وقت بذاره چون قبولی تو ریاضی خیلی آسون تره.معلومه که نمی خوان ریسک کنن. برای قبولی تو رشته تجربی خیلی باید بیشتر از اینا خرج کرد . موفق باشید مهندسان آینده :)))

ناشناس یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 16:59

لطفا این پیام رو حذف نکن.
خداییش برا ما افت داره که یه کسی تو ریاضی ها معدلش زیر 10 شده اونوقت اومده به ما می گه شما گشادین ... لول ....مهندسان آینده :)))))))))))))))))))))))

داداش من
اون یه نفره
تازه من همچین آماری ندارم
کمترین نمره خیلی زیاد تر از 10
در ضمن من شنیدم نفر 1 تجربی ها معدلش از نفر 15 ریاضی ها هم کمتره
پس
اول آمار بگیر بعد نظر بده

فامیل نزدیک شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 18:22

آقا یعنی چی؟
تجربی ها امتحان نمی دن ما ریاضیا بدیم
خیلی مسخرس
سیستم در حد جی ال ایکسه
آقا من که هیچ حرفی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد