علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

شعر یکی از دوستان خطاب به صدرا

من نه بیشعور و نه احمق ، و نه پستم صدرا
و نه بیکار نه علاف و نه مستم صدرا
من نه گردم و نه پرزور و نه رستم صدرا

هرکسی نمره فیزیک خودش این دیده
هم بزد بر سر خود هم ز خودش نالیده

من نه تنبل و نه خنگم و نه جاهل صدرا
به خدا قند به دست گشت هلاهل صدرا
نه بمیرم نه روم نزد مناهل صدرا

هر کسی گفته که من 20 شوم خندیده
بعد از اعلام نتایج ز خودش گرخیده

لطف کن دوست بده برگه ی ما را صدرا
بخدا مردم من ای دوست ز بابا صدرا
بده برگه و نده مرگ مرا یا صدرا

هر کسی بد بنویسد فاتحه خواندیده
بعدشم رفته به قبر و خوب آرامیده

ندهم آدرس قبرم به شما ای صدرا
که به دنبال جسد گردی تو پاپی صدرا
خبر مرگ بیاید بزند پی صدرا

هر کسی دوست جوابش ندهد گندیده
مثل چیزی ، که به عمرش برسد پوسیده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد