علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

فرج بعد از شدت

امروز که رفتم کتاب درسی بخرم...

خیلی شاد و راحت دست کردم جیبم که یه 10 و 15 تومنی پول کتاب درسی بدم...

که فروشنده با لبخندی گفت میشه 33 تومن!!!! من هم دهنم وا موند که کتاب درسی 33 تومن... نه بابا

خلاصه 33 تومن برخلاف رضایت دادیم از اونجا که کتاب درسی مفت نمی ارزد!!!

اما

وقتی اومدم و یه نگاه به کتابها انداختم دیدم این گرانی یه دلیلی داشته....

خوشبختانه امسال برگه همه ی کتابها سفید است و دیگه مثل پارسال خبری از اون برگه های کاهی آشغال نیست...

و بدین سبب خدا را شکر گفتیم به سبب فرج بعد از شدت....


نظرات 1 + ارسال نظر
محاس جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 14:32

البته من خودم با برگه کاهی موافق ترم چون این کاغذ ها پایه بازیافتی دارند و هم به محیط زیست آسیب کمتری می رسانند برای مثال کتاب رایانه که فکر کنم در کل کشور 2 نفر بخوانند چه فایده ای دارد که حالا سفید باشد یا کاهی.
هم چنین به علت بازتاب نامنظم چشم ها را کم تر خسته می کنند اما من خودم سفید را بیش تر می پسندم.

درسته
10 هزار تومن پول کتابهای رایانه و تاریخه ...
با اون همه حجم بالا ... تو کنکور هم نمیاد..
اصلن میشد این کتابها رو یه بار چاپ کنن آخر سال بگیرن بدن به دوره بعدی..
مثلا هر 5 سال یه بار چاپ میشد... هر 5 دوره یه کتاب ...
چون هر کی دوسه بار بیشتر کتاب رو باز نمیکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد