علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

مسابقه رکورد

با سلام خدمت دوستان. اگه رکورد یا شبه آن براتون اتفاق افتاده تو نظرات بنویسین فقط چند تا نکته:


1. هر رکورد رو تو یه نظر بزارین. هر کس می تونه هر چقدر نظر بزاره.

2. از خوانندگان تقاضا میشود به نظر ها امتیاز بدین تا بهترین رکورد معلوم شه.

3. مطالب میتونه طنز هم باشه.

4. به بهترین رکورد یه چیزی میدیم حالا!

5. اول اسم و اول فامیلتونو به هم بچسبونین و بنویسین مثل: مپ



champion

نظرات 9 + ارسال نظر
سسسس! پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 11:57 http://biomen.rozblog.com

من سه ساله که با نصیر کلاس دارم ولی تا حالا بهش فحش ندادم!

پارسال تجربی مگه با ناصیر کلاس داشت?

1 بنده ی خدا چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 17:02

من رکرد استفاده از 14 لغت عربی کمثل ال ولا بعد و قس علی هذا دارم
چاکر شما شع

درود بر شما شبه ساربان

babaye rezayi سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 21:18

man rekord bishtarin goftan mesal ro daram
chaker shoma
babaye rezayi

آقاهه سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 18:30

من رکورد بیشترین لایک زدن رو توی این سایت دارم
از همتون بیشتر نظراتو میلایکم! :دی

japan سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 17:48

ありがとう 武功 君に色ま 忍者屋敷 エイチ まてうぇばぉ ふぁy次 租l谷 羽土うえあ 覗き込む  出知れ今度こそ 派せけ 五度え健 風ぽ 侍戦隊朱書き حا

محاسن ودامبلدور سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 15:50

من رکورد بیشترین تعداد فحش به مدرسه دارم!!!!
مو

امتحانای ناصیر سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 13:33

من شیش تا سی دی خالی به دکتر نجف دری دادم که فقط یکبار فهمید. اسم نمیذارم

من خودم همش بهش یه دونه سی دی میدادم اونم خالی بود
کلا" هم همش بهش دو تا درس رو نشون میدادم که اونم از بقیه میگرفتم
!!!!
محاسن دامبلدور

میران نزاده سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 11:09

من 13 ساله که ماشنمون پرایده و هنوز زندم. مپ

نهست دوست دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 14:50

من رکورد افت در آزمون هفتگی (جامع نه!) رو دارم و از خداوند طلب رکوردی تر شدن رو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد