علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

...

مسئولین عزیز، 

صرفا" جهت حواب دادن پستا رو نخونین

جهت فکر کردن و حل مسائل بخونین

و

درسته امسال یه ضره برنامه منظم شده

ولی المپیاد که امسال کلا" بحثی نداریم،

به لطف جناب ملچ فقط کنکور،

،،،،،،،

ولی خوبه یادتون بیفته چه قدر قبلا" منظم تر بودین،

یادتونه پژوهشی های سال اول، 

یادتونه برنامه ی فوق العاده ی المپباد پارسال،

یادتونه همین تابستون،

چه قولایی که نمیدادین راجع به المپیاد،

ما که یادمونه


دوباره میگم،

مطالبو واسه جواب دادن نخونین لطفا" !




از کم کاریا کم نگفتیم
فکر کنم یه 5 مین وبلاگو نگاه کنین
به هر جا بنگرین کم کاری ببینین
اگه ندیدین میتونین به اطلاع برسونین براتون بگم

خیلی خیلی مواظب خودتون باشین 



نظرات 5 + ارسال نظر
یه بنده خدا دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 01:47

درووووود بر شما با این نقد های دلکشتون...من به شخصه با لا خواهتونم...هر کی هم مزخرف میگه فردا حالیش میکنم...

من شنبه 13 دی 1393 ساعت 15:39

نه که شما چه قدر با شناسنامه حرف می زنید همه تون با اسم مستعار و این ها ممنونم که تایید کردید ولی دیر

خواهش
حالا اینقد از بلاگ بدت میاد انقد چک نکن از "موفقیت"میفتی بعد اون وقت باید وبلاگ نویس بشی

من جمعه 12 دی 1393 ساعت 17:13

چی شد پس؟ چرا نظر من رو تایید نکردید؟ نکنه نگرانید از واقعیت؟

عزیز من ما نظر کسی رو حذف نمی کنیم...
آفرین به شما که واقعیت ها رو بلدی..
یه شکلات میشه جایزت

من جمعه 12 دی 1393 ساعت 11:23

من که تو این وبلاگ چیزی جز مسخره کردن معلما و کادر قدیم و جدید و از این جور کارا توسط چند تا بچه که فکر می کنن خیلی شاخن و از همه چیز سر در میارن و می تونن چون خودشون موفق نشدن بقیه رو هم مسخره کنن، نمی بینم

آخه برادر من . عزیز من اگه وبلاگ بده چرا تو اینقدر سر میزنی به وبلاگ .
این وبلاگ حاصل یه کار گروهیه و براساس نظرات خیلی بچه ها نه فقط چند نفر.. و حمایت 3 پایه
از طرف دیگه بسیاری از دبیران هم استقبال کردن و بلاگ رو دنبال میکونن..
آخه انگلیسی تو اگه حرفی داری حداقل یه ایمیل میزاشتی ...
فقط میخوای یه چیز بگی .. خوب بگو


یکی دیگه:کی گفته ما موفق نیستیم ما اگه تو کوره دهات هم باشیم موفق میشیم و از خیلی از امثال شما بهتریم
هم چنین نقد می کنیم چون با دلیله نه تمسخر
تمسخر کار امثال شماس که گذری یه حرفی می زنی بدون دلیل و ایمیل هم نمی ذاری
یادت باشه همیشه با دلیل صحبت و جزیی نقد کن نقد کلی که این خوبه و اون بده واسه تو تاکسیه

Sh|A پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 16:35

ولی انصافا از حق نگذریم من که یادم نمی ره توی اون وضع هیچی ندار مدرسه وقتی همه مدارس جدید حلی روی پژوهش به خودشون ندیده بودند برای ما معلمای پژوهشی حلی آورد ایشون که البته اون رو هم مدرسه و ملچ تعطیلش کردن حتما برای کنکور

آره
ولی من کلاس گل لقد کنی رو مفیدتر از اون کلاسای پژوهشی میدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد