علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

یادی از استاد محمد سامان جواهریان

جامع و مانع بودن استاد!(به قول ناصیر)

یکه تاز عرصه زبان شناسی....

البته نه اینکه امروز زبان فارسی داشتیم.... (اتفاقا امروز استاد بلیغ امتحان خیلی خوبی گرفتن)


همیشه در ذهن ما خواهی ماند...

نمی دونم چی شد که رفتن... حیف !! 


نظرات 6 + ارسال نظر
حنانه جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 21:11

الان شریف درس میدن.

بله !

دشمن ناصیر! چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:16

جناب مدیر سایت من از مدرسه شما نیستم ولی به طور کاملا غیر مستقیم ناصیرو زیر نظر دارم تو میگی مهربون شده من میگم این حرکتاش همش بازیه من کلا باهاش دشمنم اسمم روشه نمیام که ازش تعریف کنم که عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شاعر میفرماید
آسایش دوگیتی تفسیر این دوحرف است. با دوستان مروت با دشمنان مدارا

دشمن ناصیر! چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 17:28

من ارادت خاصی بهش داشتم ولی این ناصیر نه فقط خودشو می پرسته و بقیه رو ادم حساب نمی کنه فقط خودش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی جدیدا خیلی مهربون شده.

pedy سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 18:59

Yadash gerami

1بنده ی خدا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 17:01

خیلی آدم گلی بود

یه بنده خدا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 15:46

منو یاد اون مشتای اسلاو مونشنی که سر کلاس به بچه ها میزد،میندازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد