علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

نوروز فراتر از عید

هوا کم کم گرم می شود همه آماده اند ، انگار نوروز با تقویم کار ندارد با قلب هایمان پیمان بسته . می آید و به ما شور می بخشد می آید و آرام و قرار باقی نمی گذارد.

هنوز صدای توپ پارسال در گوشم است ولی دلم اشتباه نمی کند...

  

نوروز وصله ایست میان من و ایرانی بودنم هر قدر هم که از وطنم دور باشم یا هر قدر که نخواهم این را نشان دهم.

می آید و یادآور می شود که ایرانی شیعه هستم و در نوروز فاطمی هستم و در فاطمیه ایرانی و شاد از آمدن نوروز

یاد آوری می کند که بهاری هم برای ما شیعیان وجود دارد -خدا کندبرسد-بهاری که برای همه بشر است

 برای یکایک دوستان و دبیران گرامی آرزوی بهروزی دارم و پیشاپیش نوروز را شاد باش می گویم. با آرزوی آمدن بهار حقیقی



نهست دوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد