علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n
علامه حلی n

علامه حلی n

درباره علامه حلی n

اکران مستند




نظرات 3 + ارسال نظر
Bbb سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 23:06

سلام به دوستانم که چهار سال از زندگی من رو تشکیل می دهند و هرگز از یاد نخواهند رفت
امروز که هفدهم اسفند نود و پنج است و من به طور اتفاقی دوباره این وبلاگ را پیدا کردم خیلی دلم گرفت
یاد روز هایی افتادم که حل مسئله ی ریاضی افتخار بود و استعداد
روز هایی که حل یک مسئله هندسه شهرت می اورد برایت
روز هایی بازی فوتبال علی وامیر علی و لوله شدن تیم حریف دیدن داشت
اما امروز من که ٤سال پیش افتخارم شاگردی اساتید احمدی و کریمی و زارع بود و عید نوروز را با حل مسائل ریاضی و کلاه قرمزی و لذتی وصف نشدنی طی کردم؛ مثل گنجشکی هستم سنگ خورده و خیس است
و دارد یخ می زند
و هر کس که راجع به مدرسه ی مثلا تیز هوشان از من می پرسد می گویم آن هم فقط"یک غیر دولتی اسم قشنگ"است .
در نهایت باید گفت کار ایران با خداست
کار ایران با خداست...

A سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 23:02

سلام به دوستانم که چهار سال از زندگی من رو تشکیل می دهند و هرگز از یاد نخواهند رفت
امروز که هفدهم اسفند نود و پنج است و من به طور اتفاقی دوباره این وبلاگ را پیدا کردم خیلی دلم گرفت
یاد روز هایی افتادم که حل مسئله ی ریاضی افتخار بود و استعداد
روز هایی که حل یک مسئله هندسه شهرت می اورد برایت
روز هایی بازی فوتبال علی وامیر علی و لوله شدن تیم حریف دیدن داشت
اما امروز من که ٤سال پیش افتخارم شاگردی اساتید احمدی و کریمی و زارع بود و عید نوروز را با حل مسائل ریاضی و کلاه قرمزی و لذتی وصف نشدنی طی کردم؛ مثل گنجشکی هستم سنگ خورده و خیس است
و دارد یخ می زند
و هر کس که راجع به مدرسه ی مثلا تیز هوشان از من می پرسد می گویم آن هم فقط"یک غیر دولتی اسم قشنگ"است .
در نهایت باید گفت کار ایران با خداست
کار ایران با خداست...

شاید نباید اینگونه می بود ..و نباشد
ولی متاسفانه مدرسه ما سمپاد نبود و هر فعالیت مرسوم در سمپاد توسط مدیران ما مسخره میشد حتی از سال دوم به بعد توسط اکثر بچه ها هم مسخره می شد .
به قولی شما غیردولتی اسم قشنگ بود

بنده خدا پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 11:42

تو رو خدا نذارید این چیزا رو یکی ندونه فکر میکنه شماها سمپادی بودین ( یک سری از بچه ها بودن ) والا تا جایی که یادمه هر چیزی که میخواستیم درست یاد بگیریم خود بچه ها بودن میگفتن آقا این تو کنکور نمیاد الان هم کل هویتتون به عنوان یه سمپادی از همین سیستم بوده . حاضر بودین هر خرکاری مسخره ای بشه ولی 10% بالاتر تو قلم چی بگیرید. من تو اینترنت این پست ها رو میذارم ولی وقتی دوستم همین حرفا رو 1 سال پیش بهم میزد میگفتم نه باید تا ساعت 8 تو مدرسه باشم تا 10% قلم چی بگیرم اینا رو هم تو پست هاتون بذارید تا بقیه جنبه ها هم دیده بشه.

شما اگه بودین ایول..
ما هم سه سال حداقل به جز پیش دانشگاهی همین رو گفتیم ولی فقط مسخره شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد